Afspraken en bereikbaarheid
– Consultaties gebeuren enkel op afspraak, zodat we voldoende tijd kunnen voorzien per patiënt. Maak je afspraak telefonisch, aan de balie of online via mypets.eu
– Kom op tijd: zo houden we ons dagritme vlot en voorkom je wachttijden voor anderen. Bij laattijdig arriveren kunnen we niet de service garanderen die we voor ogen hadden.
– Bij spoedgevallen proberen we altijd zo snel mogelijk te handelen, maar gelieve eerst te bellen.
Dieren en veiligheid
– Graag honden aan de leiband en katten in een veilige draagmand. Zo zorgen we samen voor een rustige en veilige praktijkruimte.
– Laat je huisdier vooraf even uit bij aankomst, zeker bij langere consultaties. Bij wildplassen in de praktijk rekenen we een schoonmaakkost van 7,50 euro.
Betaling
– Betaling gebeurt meteen na de consultatie, contant, met Bancontact of Payconiq, tenzij vooraf anders overeengekomen.
Medicatie en voeding
– Reguliere medicatie wordt enkel meegegeven op voorschrift van onze dierenarts.
– Geopende medicatie of voeding kan helaas niet teruggenomen worden (om hygiënische redenen).
– Heb je ongebruikte of vervallen medicatie voor dieren in huis? Breng het gerust bij ons binnen. Wij zorgen voor een veilige en correcte afvoer, of doneren nog bruikbare items aan dieren in nood.
Algemeen
– Kan je niet komen naar je afspraak? Geen probleem, maar laat het ons minstens 24 uur op voorhand weten. Bij laattijdig annuleren rekenen we een vergoeding aan voor 100% van de gemaakte kosten.
– Bij herhaaldelijk laattijdig annuleren of no-shows behouden wij ons het recht om verdere afspraken te weigeren.
– We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen – een beetje respect en geduld gaan daarbij een lange weg.
Bedankt voor je begrip en je medewerking!